آ

  • آموزش‎عالی تأثیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانوار بر تقاضا برای آموزش ‎عالی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 43-74]
  • آموزش عالی بررسی رابطه میان آموزش عالی زنان در ایران و حضور آنان در عرصه های قانون گذاری [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 159-197]
  • آموزش عالی برآورد تابع تولید آموزش عالی دانشگاه های دولتی ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 1-41]

ا

  • ارزیابی ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 27-48]
  • ارزیابی درونی ساخت و اعتباریابی اندازه گیری هدفهای دانشگاهی برای ارزیابی درونی گروه های آموزشی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 1-26]
  • ارزیابی درونی ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 27-48]
  • ارکان قدرت بررسی رابطه میان آموزش عالی زنان در ایران و حضور آنان در عرصه های قانون گذاری [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 159-197]
  • استان اصفهان مقایسه مزیت نسبی آموزشی عالی و فعالیتهای اقتصادی در استان اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 125-157]
  • اعتبارسنجی ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 27-48]
  • الگوسازی چندسطحی الگوهای چند سطحی و ارزیابی ناهمسانی و کارایی بودجه بین دانشگاههای منتخب [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 1-42]
  • الگو(مدل) ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 27-48]
  • ایران رضایت شغلی اعضای هیأت علمی دانش آموخته خارج از کشور در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 97-125]

ب

  • بازار کار مقایسه مزیت نسبی آموزشی عالی و فعالیتهای اقتصادی در استان اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 125-157]
  • برنامه درسی تلفیقی تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 87-124]
  • برنامه ریزی درسی تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 87-124]
  • بهره وری یا توانمندی رابطه شغلی- تحصیلی و بهره وری دانش آموختگان روانشناسی در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 215-243]

ت

  • تابع تولید آموزش برآورد تابع تولید آموزش عالی دانشگاه های دولتی ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 1-41]
  • تحلیل هزینه تعیین نرخ بازده اقتصادی داخلی فردی و اجتماعی سرمایه‌گذاری در دوره‌های تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 75-102]
  • تقاضا تأثیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانوار بر تقاضا برای آموزش ‎عالی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 43-74]
  • تلفیق تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 87-124]
  • توسعه آموزش عالی تحلیل دسترسی به فرصتهای برابر در توسعه آموزش عالی دولتی در کشور [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 73-95]

ج

  • جنسیت بررسی شیوه های اسناد علی و راهبردهای یادگیری در دانشجویان و رابطه آنها با هوش، خلاقیت، جنسیت و رشته تحصیلی [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 43-71]
  • جو سازمانی الگوی رهبری آموزشی در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 49-86]

چ

  • چند رشته ای تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 87-124]

خ

  • خانوار تأثیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانوار بر تقاضا برای آموزش ‎عالی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 43-74]
  • خلاقیت بررسی شیوه های اسناد علی و راهبردهای یادگیری در دانشجویان و رابطه آنها با هوش، خلاقیت، جنسیت و رشته تحصیلی [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 43-71]

د

  • دانش آموختگان مقایسه مزیت نسبی آموزشی عالی و فعالیتهای اقتصادی در استان اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 125-157]
  • دانش آموختگان توسعه کارآفرینی و دانش آموختگان [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 159-177]
  • دانش آموختگان رابطه شغلی- تحصیلی و بهره وری دانش آموختگان روانشناسی در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 215-243]
  • دانش آموختگان زن پستهای مدیریتی بررسی رابطه میان آموزش عالی زنان در ایران و حضور آنان در عرصه های قانون گذاری [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 159-197]
  • دانش آموخته ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 27-48]
  • دانش آموخته خارج از کشور رضایت شغلی اعضای هیأت علمی دانش آموخته خارج از کشور در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 97-125]
  • دانشجوی معیار شده الگوهای چند سطحی و ارزیابی ناهمسانی و کارایی بودجه بین دانشگاههای منتخب [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 1-42]
  • دانشگاهها و مؤسسات آموزش‎عالی الگوهای چند سطحی و ارزیابی ناهمسانی و کارایی بودجه بین دانشگاههای منتخب [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 1-42]
  • دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی محاسبه هزینه سرانه دانشجو؛ مطالعه موردی : دانشگاه تهران، سال تحصیلی 75 – 1374 [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 103-135]
  • دانشگاه های دولتی برآورد تابع تولید آموزش عالی دانشگاه های دولتی ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 1-41]
  • دوره های علمی و کاریردی رابطه شغلی- تحصیلی و بهره وری دانش آموختگان روانشناسی در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 215-243]

ر

  • رابطه شغلی- تحصیلی رابطه شغلی- تحصیلی و بهره وری دانش آموختگان روانشناسی در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 215-243]
  • راهبردهای یادگیری بررسی شیوه های اسناد علی و راهبردهای یادگیری در دانشجویان و رابطه آنها با هوش، خلاقیت، جنسیت و رشته تحصیلی [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 43-71]
  • رشته تحصیلی بررسی شیوه های اسناد علی و راهبردهای یادگیری در دانشجویان و رابطه آنها با هوش، خلاقیت، جنسیت و رشته تحصیلی [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 43-71]
  • رشد اقتصادی برآورد تابع تولید آموزش عالی دانشگاه های دولتی ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 1-41]
  • رضایت شغلی رضایت شغلی اعضای هیأت علمی دانش آموخته خارج از کشور در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 97-125]
  • رهبری آموزشی الگوی رهبری آموزشی در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 49-86]
  • ریسک پذیری و خلاقیت توسعه کارآفرینی و دانش آموختگان [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 159-177]

ز

  • زنان بررسی رابطه میان آموزش عالی زنان در ایران و حضور آنان در عرصه های قانون گذاری [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 159-197]
  • زنان هیأت علمی بررسی رابطه میان آموزش عالی زنان در ایران و حضور آنان در عرصه های قانون گذاری [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 159-197]

س

  • سرمایه انسانی تأثیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانوار بر تقاضا برای آموزش ‎عالی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 43-74]
  • سرمایه انسانی برآورد تابع تولید آموزش عالی دانشگاه های دولتی ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 1-41]
  • سطح میانی اقتصاد تأثیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانوار بر تقاضا برای آموزش ‎عالی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 43-74]
  • سلامت روانی دانشجویان رویکردی اساسی در بررسی سلامت روانی دانشجویان"مدلی برای مداخله" [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 127-155]

ش

  • شاخص مزیت نسبی آشکار شده مقایسه مزیت نسبی آموزشی عالی و فعالیتهای اقتصادی در استان اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 125-157]
  • شیوه های اسناد علی بررسی شیوه های اسناد علی و راهبردهای یادگیری در دانشجویان و رابطه آنها با هوش، خلاقیت، جنسیت و رشته تحصیلی [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 43-71]

ض

  • ضریب جینی تحلیل دسترسی به فرصتهای برابر در توسعه آموزش عالی دولتی در کشور [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 73-95]

ع

  • عدالت اجتماعی تحلیل دسترسی به فرصتهای برابر در توسعه آموزش عالی دولتی در کشور [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 73-95]
  • عوامل اقتصادی - اجتماعی تأثیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانوار بر تقاضا برای آموزش ‎عالی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 43-74]

ف

  • فایده تعیین نرخ بازده اقتصادی داخلی فردی و اجتماعی سرمایه‌گذاری در دوره‌های تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 75-102]
  • فرا رشته ای تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 87-124]
  • فرصتهای دسترسی به آموزش عالی تحلیل دسترسی به فرصتهای برابر در توسعه آموزش عالی دولتی در کشور [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 73-95]

ق

  • قطبهای علمی تأملی در باره مهم‎ترین علل موفقیت قطبهای علمی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 137-158]

ک

  • کارآفرین بررسی موانع کارآفرینی سازمانی در دانشگاه مازندران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 157-213]
  • کارآفرین درون سازمانی بررسی موانع کارآفرینی سازمانی در دانشگاه مازندران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 157-213]
  • کارآفرینی توسعه کارآفرینی و دانش آموختگان [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 159-177]
  • کارآفرینی بررسی موانع کارآفرینی سازمانی در دانشگاه مازندران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 157-213]
  • کارآفرینی سازمانی بررسی موانع کارآفرینی سازمانی در دانشگاه مازندران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 157-213]
  • کارایی الگوهای چند سطحی و ارزیابی ناهمسانی و کارایی بودجه بین دانشگاههای منتخب [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 1-42]
  • کارایی تخصیصی الگوهای چند سطحی و ارزیابی ناهمسانی و کارایی بودجه بین دانشگاههای منتخب [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 1-42]
  • کارفرما ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 27-48]
  • کیفیت ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 27-48]
  • کیفیت آموزش عالی ساخت و اعتباریابی اندازه گیری هدفهای دانشگاهی برای ارزیابی درونی گروه های آموزشی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 1-26]
  • کیفیت آموزشی برآورد تابع تولید آموزش عالی دانشگاه های دولتی ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 1-41]

گ

م

  • متغیر دو وجهی و الگوی لاجیت تأثیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانوار بر تقاضا برای آموزش ‎عالی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 43-74]
  • مدلی برای مداخله رویکردی اساسی در بررسی سلامت روانی دانشجویان"مدلی برای مداخله" [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 127-155]
  • مراکز قانون گذاری محلی بررسی رابطه میان آموزش عالی زنان در ایران و حضور آنان در عرصه های قانون گذاری [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 159-197]
  • مراکز قانون گذاری ملی بررسی رابطه میان آموزش عالی زنان در ایران و حضور آنان در عرصه های قانون گذاری [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 159-197]
  • مزیت نسبی مقایسه مزیت نسبی آموزشی عالی و فعالیتهای اقتصادی در استان اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 125-157]
  • منحنی لورنز تحلیل دسترسی به فرصتهای برابر در توسعه آموزش عالی دولتی در کشور [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 73-95]
  • مهارت فردی توسعه کارآفرینی و دانش آموختگان [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 159-177]
  • میان رشته ای تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 87-124]

ن

  • نشریات و مطبوعات توسعه کارآفرینی و دانش آموختگان [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 159-177]
  • نیاز بازار کار رابطه شغلی- تحصیلی و بهره وری دانش آموختگان روانشناسی در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 215-243]

و

  • ویژگیهای شخصیتی الگوی رهبری آموزشی در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 49-86]

ه

  • هدفهای دانشگاهی ابزار اندازه گیری ساخت و اعتباریابی اندازه گیری هدفهای دانشگاهی برای ارزیابی درونی گروه های آموزشی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 1-26]
  • هزینه سرانه دانشجو محاسبه هزینه سرانه دانشجو؛ مطالعه موردی : دانشگاه تهران، سال تحصیلی 75 – 1374 [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 103-135]
  • هزینه سرانه سرمایه‎ای محاسبه هزینه سرانه دانشجو؛ مطالعه موردی : دانشگاه تهران، سال تحصیلی 75 – 1374 [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 103-135]
  • هزینه سرانه غیرسرمایه‎ای دانشجو محاسبه هزینه سرانه دانشجو؛ مطالعه موردی : دانشگاه تهران، سال تحصیلی 75 – 1374 [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 103-135]
  • هزینه‎های آموزشی الگوهای چند سطحی و ارزیابی ناهمسانی و کارایی بودجه بین دانشگاههای منتخب [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 1-42]
  • هوش بررسی شیوه های اسناد علی و راهبردهای یادگیری در دانشجویان و رابطه آنها با هوش، خلاقیت، جنسیت و رشته تحصیلی [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 43-71]
  • هیأت علمی رضایت شغلی اعضای هیأت علمی دانش آموخته خارج از کشور در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 97-125]