آ
-
آموزشعالی
تأثیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانوار بر تقاضا برای آموزش عالی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 43-74]
-
آموزش عالی
بررسی رابطه میان آموزش عالی زنان در ایران و حضور آنان در عرصه های قانون گذاری [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 159-197]
-
آموزش عالی
برآورد تابع تولید آموزش عالی دانشگاه های دولتی ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 1-41]
ا
-
ارزیابی
ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 27-48]
-
ارزیابی درونی
ساخت و اعتباریابی اندازه گیری هدفهای دانشگاهی برای ارزیابی درونی گروه های آموزشی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 1-26]
-
ارزیابی درونی
ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 27-48]
-
ارکان قدرت
بررسی رابطه میان آموزش عالی زنان در ایران و حضور آنان در عرصه های قانون گذاری [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 159-197]
-
استان اصفهان
مقایسه مزیت نسبی آموزشی عالی و فعالیتهای اقتصادی در استان اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 125-157]
-
اعتبارسنجی
ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 27-48]
-
الگوسازی چندسطحی
الگوهای چند سطحی و ارزیابی ناهمسانی و کارایی بودجه بین دانشگاههای منتخب [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 1-42]
-
الگو(مدل)
ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 27-48]
-
ایران
رضایت شغلی اعضای هیأت علمی دانش آموخته خارج از کشور در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 97-125]
ب
-
بازار کار
مقایسه مزیت نسبی آموزشی عالی و فعالیتهای اقتصادی در استان اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 125-157]
-
برنامه درسی تلفیقی
تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 87-124]
-
برنامه ریزی درسی
تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 87-124]
-
بهره وری یا توانمندی
رابطه شغلی- تحصیلی و بهره وری دانش آموختگان روانشناسی در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 215-243]
ت
-
تابع تولید آموزش
برآورد تابع تولید آموزش عالی دانشگاه های دولتی ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 1-41]
-
تحلیل هزینه
تعیین نرخ بازده اقتصادی داخلی فردی و اجتماعی سرمایهگذاری در دورههای تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 75-102]
-
تقاضا
تأثیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانوار بر تقاضا برای آموزش عالی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 43-74]
-
تلفیق
تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 87-124]
-
توسعه آموزش عالی
تحلیل دسترسی به فرصتهای برابر در توسعه آموزش عالی دولتی در کشور [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 73-95]
ج
-
جنسیت
بررسی شیوه های اسناد علی و راهبردهای یادگیری در دانشجویان و رابطه آنها با هوش، خلاقیت، جنسیت و رشته تحصیلی [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 43-71]
-
جو سازمانی
الگوی رهبری آموزشی در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 49-86]
چ
-
چند رشته ای
تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 87-124]
خ
-
خانوار
تأثیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانوار بر تقاضا برای آموزش عالی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 43-74]
-
خلاقیت
بررسی شیوه های اسناد علی و راهبردهای یادگیری در دانشجویان و رابطه آنها با هوش، خلاقیت، جنسیت و رشته تحصیلی [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 43-71]
د
-
دانش آموختگان
مقایسه مزیت نسبی آموزشی عالی و فعالیتهای اقتصادی در استان اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 125-157]
-
دانش آموختگان
توسعه کارآفرینی و دانش آموختگان [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 159-177]
-
دانش آموختگان
رابطه شغلی- تحصیلی و بهره وری دانش آموختگان روانشناسی در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 215-243]
-
دانش آموختگان زن پستهای مدیریتی
بررسی رابطه میان آموزش عالی زنان در ایران و حضور آنان در عرصه های قانون گذاری [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 159-197]
-
دانش آموخته
ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 27-48]
-
دانش آموخته خارج از کشور
رضایت شغلی اعضای هیأت علمی دانش آموخته خارج از کشور در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 97-125]
-
دانشجوی معیار شده
الگوهای چند سطحی و ارزیابی ناهمسانی و کارایی بودجه بین دانشگاههای منتخب [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 1-42]
-
دانشگاهها و مؤسسات آموزشعالی
الگوهای چند سطحی و ارزیابی ناهمسانی و کارایی بودجه بین دانشگاههای منتخب [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 1-42]
-
دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی
محاسبه هزینه سرانه دانشجو؛ مطالعه موردی : دانشگاه تهران، سال تحصیلی 75 – 1374 [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 103-135]
-
دانشگاه های دولتی
برآورد تابع تولید آموزش عالی دانشگاه های دولتی ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 1-41]
-
دوره های علمی و کاریردی
رابطه شغلی- تحصیلی و بهره وری دانش آموختگان روانشناسی در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 215-243]
ر
-
رابطه شغلی- تحصیلی
رابطه شغلی- تحصیلی و بهره وری دانش آموختگان روانشناسی در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 215-243]
-
راهبردهای یادگیری
بررسی شیوه های اسناد علی و راهبردهای یادگیری در دانشجویان و رابطه آنها با هوش، خلاقیت، جنسیت و رشته تحصیلی [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 43-71]
-
رشته تحصیلی
بررسی شیوه های اسناد علی و راهبردهای یادگیری در دانشجویان و رابطه آنها با هوش، خلاقیت، جنسیت و رشته تحصیلی [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 43-71]
-
رشد اقتصادی
برآورد تابع تولید آموزش عالی دانشگاه های دولتی ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 1-41]
-
رضایت شغلی
رضایت شغلی اعضای هیأت علمی دانش آموخته خارج از کشور در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 97-125]
-
رهبری آموزشی
الگوی رهبری آموزشی در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 49-86]
-
ریسک پذیری و خلاقیت
توسعه کارآفرینی و دانش آموختگان [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 159-177]
ز
-
زنان
بررسی رابطه میان آموزش عالی زنان در ایران و حضور آنان در عرصه های قانون گذاری [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 159-197]
-
زنان هیأت علمی
بررسی رابطه میان آموزش عالی زنان در ایران و حضور آنان در عرصه های قانون گذاری [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 159-197]
س
-
سرمایه انسانی
تأثیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانوار بر تقاضا برای آموزش عالی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 43-74]
-
سرمایه انسانی
برآورد تابع تولید آموزش عالی دانشگاه های دولتی ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 1-41]
-
سطح میانی اقتصاد
تأثیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانوار بر تقاضا برای آموزش عالی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 43-74]
-
سلامت روانی دانشجویان
رویکردی اساسی در بررسی سلامت روانی دانشجویان"مدلی برای مداخله" [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 127-155]
ش
-
شاخص مزیت نسبی آشکار شده
مقایسه مزیت نسبی آموزشی عالی و فعالیتهای اقتصادی در استان اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 125-157]
-
شیوه های اسناد علی
بررسی شیوه های اسناد علی و راهبردهای یادگیری در دانشجویان و رابطه آنها با هوش، خلاقیت، جنسیت و رشته تحصیلی [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 43-71]
ض
-
ضریب جینی
تحلیل دسترسی به فرصتهای برابر در توسعه آموزش عالی دولتی در کشور [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 73-95]
ع
-
عدالت اجتماعی
تحلیل دسترسی به فرصتهای برابر در توسعه آموزش عالی دولتی در کشور [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 73-95]
-
عوامل اقتصادی - اجتماعی
تأثیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانوار بر تقاضا برای آموزش عالی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 43-74]
ف
-
فایده
تعیین نرخ بازده اقتصادی داخلی فردی و اجتماعی سرمایهگذاری در دورههای تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 75-102]
-
فرا رشته ای
تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 87-124]
-
فرصتهای دسترسی به آموزش عالی
تحلیل دسترسی به فرصتهای برابر در توسعه آموزش عالی دولتی در کشور [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 73-95]
ق
-
قطبهای علمی
تأملی در باره مهمترین علل موفقیت قطبهای علمی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 137-158]
ک
-
کارآفرین
بررسی موانع کارآفرینی سازمانی در دانشگاه مازندران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 157-213]
-
کارآفرین درون سازمانی
بررسی موانع کارآفرینی سازمانی در دانشگاه مازندران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 157-213]
-
کارآفرینی
توسعه کارآفرینی و دانش آموختگان [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 159-177]
-
کارآفرینی
بررسی موانع کارآفرینی سازمانی در دانشگاه مازندران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 157-213]
-
کارآفرینی سازمانی
بررسی موانع کارآفرینی سازمانی در دانشگاه مازندران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 157-213]
-
کارایی
الگوهای چند سطحی و ارزیابی ناهمسانی و کارایی بودجه بین دانشگاههای منتخب [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 1-42]
-
کارایی تخصیصی
الگوهای چند سطحی و ارزیابی ناهمسانی و کارایی بودجه بین دانشگاههای منتخب [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 1-42]
-
کارفرما
ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 27-48]
-
کیفیت
ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 27-48]
-
کیفیت آموزش عالی
ساخت و اعتباریابی اندازه گیری هدفهای دانشگاهی برای ارزیابی درونی گروه های آموزشی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 1-26]
-
کیفیت آموزشی
برآورد تابع تولید آموزش عالی دانشگاه های دولتی ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 1-41]
گ
-
گروه آموزشی و دانشگاه تهران
محاسبه هزینه سرانه دانشجو؛ مطالعه موردی : دانشگاه تهران، سال تحصیلی 75 – 1374 [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 103-135]
م
-
متغیر دو وجهی و الگوی لاجیت
تأثیر وضعیت اقتصادی – اجتماعی خانوار بر تقاضا برای آموزش عالی [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 43-74]
-
مدلی برای مداخله
رویکردی اساسی در بررسی سلامت روانی دانشجویان"مدلی برای مداخله" [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 127-155]
-
مراکز قانون گذاری محلی
بررسی رابطه میان آموزش عالی زنان در ایران و حضور آنان در عرصه های قانون گذاری [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 159-197]
-
مراکز قانون گذاری ملی
بررسی رابطه میان آموزش عالی زنان در ایران و حضور آنان در عرصه های قانون گذاری [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 159-197]
-
مزیت نسبی
مقایسه مزیت نسبی آموزشی عالی و فعالیتهای اقتصادی در استان اصفهان [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 125-157]
-
منحنی لورنز
تحلیل دسترسی به فرصتهای برابر در توسعه آموزش عالی دولتی در کشور [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 73-95]
-
مهارت فردی
توسعه کارآفرینی و دانش آموختگان [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 159-177]
-
میان رشته ای
تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 87-124]
ن
-
نشریات و مطبوعات
توسعه کارآفرینی و دانش آموختگان [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 159-177]
-
نیاز بازار کار
رابطه شغلی- تحصیلی و بهره وری دانش آموختگان روانشناسی در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 215-243]
و
-
ویژگیهای شخصیتی
الگوی رهبری آموزشی در دانشگاههای دولتی ایران [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 49-86]
ه
-
هدفهای دانشگاهی ابزار اندازه گیری
ساخت و اعتباریابی اندازه گیری هدفهای دانشگاهی برای ارزیابی درونی گروه های آموزشی [دوره 9، شماره 3، 1382، صفحه 1-26]
-
هزینه سرانه دانشجو
محاسبه هزینه سرانه دانشجو؛ مطالعه موردی : دانشگاه تهران، سال تحصیلی 75 – 1374 [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 103-135]
-
هزینه سرانه سرمایهای
محاسبه هزینه سرانه دانشجو؛ مطالعه موردی : دانشگاه تهران، سال تحصیلی 75 – 1374 [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 103-135]
-
هزینه سرانه غیرسرمایهای دانشجو
محاسبه هزینه سرانه دانشجو؛ مطالعه موردی : دانشگاه تهران، سال تحصیلی 75 – 1374 [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 103-135]
-
هزینههای آموزشی
الگوهای چند سطحی و ارزیابی ناهمسانی و کارایی بودجه بین دانشگاههای منتخب [دوره 9، شماره 4، 1382، صفحه 1-42]
-
هوش
بررسی شیوه های اسناد علی و راهبردهای یادگیری در دانشجویان و رابطه آنها با هوش، خلاقیت، جنسیت و رشته تحصیلی [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 43-71]
-
هیأت علمی
رضایت شغلی اعضای هیأت علمی دانش آموخته خارج از کشور در ایران [دوره 9، 1-2، 1382، صفحه 97-125]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد